Αύγουστος 2023
Εργαστήριο 3 – Innovation in Sales
Το εργαστήριο περιλαμβάνει την παρουσίαση των παρακάτω αναλυτικών εργαλείων και μεθοδολογιών marketing:
- Καινοτόμες προσεγγίσεις στην επίτευξη πωλήσεων. Η εφαρμογή της Πλάγιας Σκέψης.
- Προσέγγιση πελατείας. Get | Keep | Grow: προσέγγιση που στοχεύει στην διεύρυνση (Get), τη διατήρηση (Keep) και την ανάπτυξη (Grow) της πελατειακής βάσης.
- Μοντέλο AIDA: Attention (ο πελάτης γνωρίζει το προϊόν/ υπηρεσία), Interest (ο πελάτης εκφράζει το ενδιαφέρον του), Desire (ο πελάτης εκφράζει την επιθυμία του), Action (ο πελάτης έχει αποφασίσει να δράσει - π.χ. να αγοράσει)
Ολοκληρώνοντας το 3ο Εργαστήριο επιτεύχθηκε η εκπαίδευση των ενδιαφερομένων σε μοντέλα προσέγγισης πελατών τα οποία υποστηρίζουν την καινοτομία.
Υλικό Προετοιμασίας
Disruptive and Exponential
Έξυπνες λύσεις για εργαζόμενους και επιχειρήσεις
Sales Funnel
Η διαδικασία Get | Keep | Grow σε σχέση με τους πελάτες
Υλικό Παρουσίασης
Previous
Next